Veličina slova
A- A+
Visoki kontrast
Dyslexic font

IZVOĐENJE  RADOVA  NA  REKONSTRUKCIJI  ZGRADA  SKLADIŠTA  VOJNE  PEKARE, M. P. MIŠKINE  39 – 41

Program izvođenja radova na rekonstrukciji zgrada bivše vojne pekare, M. P. Miškine 39 – 41, za potrebe Arhiva, realizira se u okviru Nacionalnog plana oporavka i otpornosti investicije C2.2.R3-12 Unaprjeđenje digitalne infrastrukture i usluga javnog sektora razvojem nacionalnog arhivskog informacijskog sustava i jačanjem nacionalne mreže arhiva, čiji je nositelj Ministarstvo kulture i medija Republike Hrvatske.

Ovom se investicijom izvodi rekonstrukcija, adaptacija, dogradnja i opremanje dvaju bivših vojnih objekata za potrebe arhivskih spremišnih, uredskih i prostora namijenjenih javnosti. Ukupna bruto površina adaptiranih i dograđenih prostora iznosit će nešto više od 4000 m², dok će kapacitet spremišta iznositi 11000 dužnih metara arhivskog gradiva.

Uređenjem novih spremišnih prostora osigurat će se mogućnost preuzimanja i pohrane arhivskog gradiva s područja Varaždinske županije tijekom nekoliko sljedećih desetljeća. Osim toga, stvorit će se pretpostavke za povrat varaždinskim franjevcima sjevernog krila samostana, koje je nacionalizirano nakon Drugog svjetskog rata.

Ukupna vrijednost radova iznosi 7.009.851,39 EUR, a razdoblje provedbe je od 1. listopada 2023. do 1. listopada 2025. godine.

Građevinski radovi su se tijekom protekle godine dana odvijali, u najvećoj mjeri, sukladno terminskom planu, pa smo na pola puta do uspješne realizacije programa i stavljanja u uporabu ovih objekata.  

U Državnom arhivu u Varaždinu su u petak, 22.9.2023., potpisana dva izuzetno vrijedna i značajna Ugovora za čije je provođenje sredstva osiguralo Ministarstvo kulture i medija na čemu im iskreno zahvaljujemo

Izvođenje radova na rekonstrukciji zgrada bivše Vojne pekare u ulici Mihovila Pavleka Miškine

Izvest će se rekonstrukcija, adaptacija i dogradnja dvaju objekata za potrebe arhivskih spremišnih i radnih prostora. Ukupna bruto površina adaptiranih prostora iznosit će nešto više od  4000 m², a kapacitet spremišta oko 11000 dužnih metara. Arhiv danas u svojim spremištima u Varaždinu čuva oko 5500 dužnih metara arhivskog gradiva, pa će se uređenjem ovih spremišta osigurati dodatni spremišni kapaciteti za preuzimanje gradiva kategoriziranih stvaratelja tijekom nekoliko sljedećih desetljeća. Osim toga, stvorit će se mogućnost za povrat sjevernog krila Franjevačkog samostana u kojem su sada arhivska spremišta, varaždinskim franjevcima. Vrijednost navedenih radova iznosi 6.838.502,39 EUR i financira se u okviru  Nacionalnog plana oporavka i otpornosti  investicija C2.2. R3-I2 Unaprjeđenje digitalne infrastrukture i usluga javnog sektora razvojem nacionalnog arhivskog informacijskog sustava i jačanjem nacionalne mreže arhiva.

Ugovor je potpisan sa zajednicom ponuditelja:  tvrtku   CORE UPRAVLJANJE d.o.o. iz Varaždina, zastupala je direktorica, gđa. Zvjezdana Erceg, a tvrtku OPREMA-PIT d.o.o. iz Ludbrega, gosp. Alen Sabol. U ime Arhiva Ugovor je potpisao ravnatelj, Damir Hrelja.

Izrada projektne dokumentacije za cjelovitu obnovu Dvorca Kulmer (Dvor Popovec) u Velikoj Vesi za potrebe Arhivskog sabirnog centra u Krapini

Arhivski sabirni centar u Krapini područna je jedinica Državnog arhiva u Varaždinu u kojoj se čuva arhivsko gradivo s područja Krapinsko-zagorske županije. Objekt je oštećen u zagrebačkom i petrinjskom potresu, te su tijekom 2021. i 2022. godine provođene aktivnosti na njegovoj konstrukcijskog sanaciji. Za izradu Projektne dokumentacije, Stručni nadzor i Izvođenje radova konstrukcijske obnove dobivena su sredstva iz Fonda solidarnosti Europske unije u iznosu od 863.000,00 EUR. Početkom svibnja ove godine Ministarstvo kulture i medija svojom je Odlukom dalo suglasnost Državnom arhivu u Varaždinu za raspisivanje javne nabave za izradu dokumentacije i izvođenje radova cjelovite obnove, uključujući i energetsku obnovu. Potrebna sredstva će se osigurati iz Nacionalnog plana oporavka i otpornosti 2021.-2026. kroz Mehanizam za oporavak i otpornost.  Nakon provedene Javne nabave za izradu projektne dokumentacije, kao najpovoljniji ponuditelj izabrana je tvrtka BRAKUS d.o.o. iz Varaždina, a Ugovor su potpisali direktor tvrtke, gosp. Zoran Brakus i ravnatelj Arhiva. Vrijednost izrade Projektne dokumentacije cjelovite obnove dvorca Kulmer iznosi 182.100,00 EUR.

Svečanost potpisivanja Ugovora, koja je, uz Odluku o osnivanju Arhiva iz 1950. g., najvažniji događaj u više od sedam desetljeća povijesti Ustanove, svojom su nazočnošću uveličali: ministrica kulture i medija, gđa. Nina Obuljen Koržinek, državni tajnik u Ministarstvu obrane, gosp. Zdravko Jakop, saborski zastupnik, gosp. Damir Habijan, župan Varaždinske županije, gosp. Anđelko Stričak, gradonačelnik Grada Varaždina, gosp. Neven Bosilj, kao i ravnateljica Uprave za arhive, knjižnice i muzeje, gđa. Anuška Deranja Crnokić i načelnica sektora u ovoj Upravi, gđa Ivana Prgin.